tiistai 7. lokakuuta 2014

Päätin tänään luoda tämän kauan suunnittelemani blogin. Olin jo kauan haaveillut omasta blogista, mutta ongelmana oli mistä ihmeestä oikein kirjoittaisin.. Tänään olin ajamassa autolla kotiin, kun idea blogin juonesta pullahti mieleeni. Minulla ei oikein mene asiat aina putkeen, niinkuin ei kenelläkään. Sillä surullisella hetkellä, kun onni kääntyy päälaelleen, tuntuu ikävältä, mutta nyt kun ajattelen mokiani myöhemmin ovat ne oikeastaan aika hauskoja sattumia. Olen innokas ratsastaja ja luen mielelläni taitavien ratsastajien blogeja, mutta välillä itseäni alkaa masentamaan, kun "muut ovat niin hyviä ja mulla menee vähän niin ja näin". Soitan myöskin pianoa, huilua ja jonkin verran rumpuja ja juuri tämän blogin idea syntyikin tämän päivän ERITTÄIN epäonnistuneesta pianokonsertista. Tämän uuden blogini ideana on kertoa elämästäni ratsastajana ja soittajana. Polkuni on välillä hyvinkin kuoppainen, mutta joskus aurinko paistaa minullekin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti